# Анонсуємо круту можливість для молоді віком від 18 до 25 років 30.01.2024 / 10:57

“Молодіжна бізнес-школа” від Агенції регіонального розвитку Чернігівської області за підтримки AB InBev Efes Україна та ДО “Регіональний фонд з підтримки підприємництва» в Чернігівській області!

Запрошуємо тебе на захоплюючий 5-денний шлях до підприємницької культури!
Ти отримаєш:
Знання для покращення фінансової грамотності для започаткування успішного стартапу.
Навички розробки бізнес-моделей та бізнес-планів.
Розуміння кроків відкриття власного бізнесу в Україні.
Знання про інновації та штучний інтелект у бізнесі.
Спілкування та обмін досвідом з діючими підприємцями з різних сфер бізнесу.

Термін проведення: 5 днів, з 5 по 9 лютого,
щодня з 14:00 до 18:00 з перервами для нетворкінгу.

• Місце: Агенція регіонального розвитку
Чернігівської області.
Навчання в школі БЕЗКОШТОВНЕ.
Учасники отримують сертифікати.

Чекаємо на тебе та 29 однодумців! (Кількість місць обмежена).
Реєстрація: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScKZB_6Y6r36i4MQd5TnatJMnf7NGqaqd77YaIv9AW1NV-zQg/viewform
Дедлайн реєстрації 1 лютого 2024 року.

Маємо неймовірну новину – Community HR Day вже зовсім скоро, і ми запрошуємо вас приєднатися до цього захоплюючого події разом з нами! 🎉 26.01.2024 / 12:50

📅 Записуйте в календар: вівторок, 30 січня, о 18:00.

🔍 Валентина Коваль: HR-manager SendPulse, кар‘єрний консультант з темою «Розвиток навичок та планування своєї кар’єри як в ІТ сфері, так і поза нею»

🔝 Ірина Лісовська: Head of HR and Recruitment, Acropolium, розкаже нам про “Штучний Інтелект як інструмент професійного розвитку та прискорення”

📍 Місце події залишається незмінним вул. Преображенська, 12.

Не забудьте зареєструватися за лінком.
З нетерпінням чекаємо на вас на Community HR Day! 🚀

Відкрита вакансія діловода в адміністративно-господарському відділі м. Чернігів ABInBev EFES 25.01.2024 / 13:43

ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ:

  • Прийом, реєстрація кореспонденції та надання її до структурних підрозділів;
  • Систематизация і зберігання документів;
  • Ведення архіву документів підприємства;
  • Робота з постачальниками послуг, підрядними організаціями;
  • Формування замовлень на поставку товарів, виконання робіт та надання послуг;
  • Контроль обліку витратних матеріалів, замовлення канцелярії;
  • Ведення обліку та складання звітності про діяльність підрозділу (акти, рахунки, звіти);
  • Брати участь у підготовці внутрішніх комунікацій, корпоративних заходів.

ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ:

  • ІІІ (робоча) група інвалідності;
  • Навички роботи з персональним комп’ютером, програмами Microsof Word, Exel, Outlook, PowerPoint;
  • Відповідальність, уважність до деталей, комунікабельність.

Керівник – Рубаха Анна – Менеджер по адміністративним процесам

З усіх питань можете звертатись до Кристини Чумікової за електронною адресою: [email protected]

👩🏻‍🎓👨🏻‍🎓Шановні студенти НУ “Чернігівська політехніка”! Оголошується набір на участь в освітньому проєкті Представництва ЄС в Україні EU Study Days/Єврошколи-2024 18.01.2024 / 11:18

📚EU Study Days – це проєкт, який надає можливість студентам та аспірантам дізнатися більше про Європейський Союз та відносини між ЄС та Україною від ключових європейських та українських експертів у цій сфері.

⏳Онлайн школа EU Study Days буде відбуватися з 19 ЛЮТОГО по 08 КВІТНЯ 2024 року

📝До участі у Онлайн школі EU Study Days запрошуються студенти магістратури, або останнього курсу бакалаврату українських ЗВО денної форми навчання та аспіранти будь-якої форми навчання.

Заявка тут 👉https://bit.ly/eustudydays_students_2024

Детальна інформація тут 👇https://www.eustudydays.in.ua/2024/01/10/novyj-nabir-na-navchannya-v-onlajn-shkoli-eu-study-days-2024/

Інженер-будівельник ТОВ «Житлобудсервіс», 16.01.2024 / 16:14

Вимоги:

·             Вища освіта за спеціальністю 192 «Будівництво та цивільна інженерія» (інженер-будівельник);

·             Уміння працювати з проєктною документацією;

·             Навички роботи з введенням виконавчої будівельної документації;

·             Вміння працювати з ЄДР будівельної документації;

·             Підготовка документації для отримання дозвільних документів.

Умови праці:

·             5/2 8:00-17:00, обідня перерва 12:00-13:00

·             Офіс в центрі Чернігова

·             Офіційне оформлення трудових відносин

·             Оплачувана відпустка та лікарняні

·             Достойна заробітна плата

·             Гідні та безпечні умови праці

·             Професійний розвиток та кар’єрне зростання.

Контакти:

·             +38(067)3780518 Марина Юріївна

·             [email protected]

Що об’єднує всіх цих людей? 16.01.2024 / 15:46

Це керівники регіональних центрів Першого українського міжнародного банку, кожен з яких сьогодні  має команди 100+ співробітників.

А ще – всі вони почали кар’єру в банку ще будучи студентами.👨‍🎓👩‍🎓

І я один із них.

Мене звати Олександр Засідка. Я відповідаю в ПУМБ за Київський та Чернігівський регіони.

Будучи 19-річним студентом у далекому 2006 році я переміг у конкурсі серед студентів ВУЗу який організував банк та надав мені можливість працевлаштуватися.

Вже в 21 рік я був керівником відділу, а в 25 – керівником відділення.

Хочеш створити свою власну історію разом з ПУМБ?

На ексклюзивних правах для студентів Національного університету «Чернігівська політехніка» оголошується КОНКУРС на заміщення новоствореної вакансії.

ПОСАДА:

Молодший фахівець сектору бізнесу фізичних осіб Відділення ПУМБ №1 в місті Чернігів (вул.Миру, 55)

🟢КВАЛІФІКАЦІЯ ТА ДОСВІД:
Необхідні:
🔹️Бажання розвитку у банківській сфері.
🔹️Досвід не обов’язковий.

🟢Ваша РОЛЬ:
🔹️Зустріч клієнтів у відділенні банку.
🔹️Допомога та навчаня клієнтів в користуванні терміналами, банкоматами, інтернет-банкінгом.
🔹️Розподіл потоку клієнтів.
🔹️Консультація клієнтів та продаж банківських продуктів.

🟢Чому саме ПУМБ?
🔸️Один з найкращих працедавців України.
🔸️Високотехнологічний Банк.
🔸️Комфортне робоче місце.
🔸️Професійна та дружня команда.
🔸️Постійний розвиток компетенцій та можливості професійного та кар’єрного зростання.
🔸️Офіційне працевлаштування та повністю «біла зарплатня» від 13000 грн. до 20000 грн. (ставка та бонуси)
🔸️Повний соц.пакет – 28 календарних днів оплачуваної відпустки, безкоштовне медичне страхування, щомісячні бонуси.

🟢Бажаєш долучитися? Надсилай своє резюме на адресу📧 [email protected]

Або детальніше – за телефоном 099-934-02-73 (viber, telegram)

⏰️Конкурс проводиться до 01.02.2024 року.

Команда NovaPay шукає Фахівця обробки звернень клієнтів 💜 15.01.2024 / 12:41

NovaPay — це міжнародний фінансовий сервіс з власною платіжною системою та своїм мобільним застосунком. Ми — доставка грошей!

Ти вже знайомився з нами, коли оплачував посилки на Новій пошті 😉

Завдяки цій ролі ти зможеш:
▪️розвиватись у компанії, яка виходить на міжнародний ринок
▪️отримати розуміння фінансових продуктів з середини
▪️поєднувати навчання та роботу (графік позмінний)
▪️працювати віддалено

Твої завдання:
▪️підтримка клієнтів в телефонному режимі та чаті
▪️супровід та контроль рішення запиту клієнта
▪️ведення CRM системи

Для роботи знадобиться:
▪️грамотна українська мова
▪️бажання спілкуватися з клієнтами та допомагати у вирішенні проблемних ситуацій

📌 ТУТ ти зможеш відгукнутись та знайти більше деталей!

P.S. Це унікальну можливість розпочати свій шлях у фінтех індустрії 🤫

До уваги випускників: вакантна посада! 10.01.2024 / 13:28

Посада – головний спеціаліст/ка відділу у справах сім’ї та молоді управління сім’ї, молоді та спорту Чернігівської міської ради.

Напрям роботи – молодіжний:

*взаємодія з молодіжними громадськими організаціями, молодіжними радами, Центром роботи з дітьми та молоддю за місцем проживання;
*проведення спільних заходів для молоді (тренінги, акції, семінари, великі заходи);
*робота з документацією та кошторисами за напрямком (всьому навчимо, нескладно);

*розробка проєктів програм, конкурс проєктів для молоді, табір молодіжного активу (це вже після війни).

Вік – «молодіжний»).

Колектив адекватний, місце роботи зручне і облаштоване.

Посада місцевого самоврядування з відповідними соцгарантіями – відпустка 24 дні (спочатку, потім щорічно з вислугою зростатиме і зарплата і відпустка – до 40 днів). Зарплата – для молодих людей без досвіду і стажу – близько 9000 на місяць (на руки). Плюс щорічна допомога на оздоровлення у розмірі одного окладу. Можливі преміальні.

На час військового стану дозволено брати на роботу без конкурсу і іспитів, за результатами співбесіди.

Освіта – вища, не менше бакалавра.
Бажання навчатися і отримувати нові знання.

0 (63) 298 46 43 Валерій Григорович.

ГО «Ліга ділових і професійних жінок України» 09.01.2024 / 13:20

Вакансія:
Помічник керівника в центральний офіс в м.Чернігові

Ключові обов’язки: ведення соцмереж, переговори, спілкування, організація заходів, адміністрування проєктів, допомога керівництву

З/п: 15 000 грн. +- додатково відсоток від проєктів

Зайнятість: повна, інколи (коли затишшя по проєктам) можна працювати віддалено.

Розглядають як активних дівчат, так і хлопців.

Career Weekend 07.01.2024 / 12:24

Запланували на 2024 знайти роботу або отримати підвищення, проте не знаєте з чого почати? Рішення є: стартуй свій рік із Career Weekend від Career Hub! 🚀
У рамках програми USAID “Мріємо та діємо”, ми поєднали сили з роботодавцями та кар’єрними консультантами, щоб організувати два неймовірні дні, наповнені нетворкінгом та тренінгами, які зроблять твій пошук роботи ефективним та захопливим! 🤝💼
На тебе чекає:

🚀 інтенсивний нетворкінг-спілкування зі спеціалістами від Career Hub;
🚀 Розкриття та покращення навичок для вдалого працевлаштування;
🚀 Зустрічі з роботодавцями та кар’єрними консультантами;
🚀 Багато емоцій, пізнавальних моментів та можливостей для твого професійного зростання! 🌟
Не пропусти цей шанс прокачати свій кар’єрний рівень! 🚀
Дата: 19-20 січня (19 січня з 14:00 до 18:00, 20 січня з 11:00 до 18:00)

👉🏻Дізнавайся деталі в карусельці та реєструйся на подію за посилання в шапці профілю @careerhub.in.ua

Нехай цей Career Weekend стане початком твоєї кар’єрної стежини!